تفاهم‌نامه‌ی اَپی‌اِکو و راورو

تفاهم‌نامه‌ی اَپی‌اِکو و راورو

۱,۲۶۴

اَپی‌اِکو بازاری‌ست که توسعه‌دهندگان می‌توانند در آن اَپی‌(API)ها را بیایند، به آن‌ها متصل شوند و مدیریتشان کنند. با استفاده از اپی‌اکو می‌توان اپی‌هایی که برای انجام پروژه نیاز است را یافت و آن‌ها را درون اپلیکیشن خود تعبیه کرد و علاوه‌بر آن از طریق یک صفحه‌ی مدیریتی واحد، بر میزان استفاده از تمامی آن‌ها نظارت داشت. از سوی دیگر، توسعه‌دهنده‌‌ها می‌توانند اپی (API)‌های توسعه‌داده‌شده‌ی خود را، در دسترس سایر برنامه‌نویس‌ها و توسعه‌دهندگانی که برای یافتن و استفاده از اَپی‌های مورد نیاز خود، از خدمات اَپی‌اِکو استفاده می‌کنند نیز قرار دهند.

چرایی این تفاهم‌نامه به اشتراکات جنس فعالیت و هم‌پوشانی مشتریان این دو استارتاپ برمی‌گردد و هدف آن فراهم‌آوری بستری جهت همکاری و مشارکت بین اپی‌اکو و راورو در جهت معرفی هرچه بهتر خدمات و فرصت‌های موجود هر دو طرف است. تا اپی‌اکو و راورو بتوانند از این فرصت‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود بهره‌برداری کنند.

شایان ذکر است که موضوع این تفاهم‌نامه، استفاده از تمام ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات دو طرف برای معرفی طرف مقابل، زیرساخت‌ها، بسترهای فنی و خدمات به مشتریان موجود و بالقوه ست. و بر این اساس، راورو و اَپی‌اِکو خدمات و توانمندی‌های طرف مقابل را به مشتریان خود معرفی خواهند نمود و در برگزاری رویدادهای مجازی و حضوری طرف مقابل نیز کمک خواهند کرد.