تخفیف ۵۰% باگ‌بانتی برای ۱۰۰ کسب‌وکار در کمپین سرزمین امن دانش‌بنیان‌ها

تخفیف ۵۰% باگ‌بانتی برای ۱۰۰ کسب‌وکار در کمپین سرزمین امن دانش‌بنیان‌ها

۱,۶۸۸

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پلتفرم باگ‌بانتی راورو با هدف ارتقای امنیت سایبری محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان، در فروردین‌ماه سال جاری تفاهم‌نامه‌ی هم‌کاری امضا کردند. کمپین “سرزمین‌ امن دانش‌بنیان‌ها” جهت انجام تعهدات موجود در این تفاهم‌نامه به اجرا در می‌آید.

در کمپین “سرزمین‌ امن دانش‌بنیان‌ها”، شرکت‌های دانش‌بنیان واجد شرایط می‌توانند تنها با پرداخت ۵۰% از هزینه‌ی اشتراک، جهت امن‌تر‌ ساختن کسب‌وکار خود از محصول باگ‌بانتی در پلتفرم راورو استفاده کنند و امنیت بیش‌تری را برای ساختمان مجازی سازمان خود، اطلاعات محرمانه‌ی سازمان، سورس‌کدها و منابع دیجیتال کسب‌وکارشان در مقابل خطرهای موجود فراهم آورند.

ظرفیت محدودی برای بهره‌برداری از شرایط ویژه‌ی این کمپین، درنظر گرفته‌شده‌است. طبق این تفاهم‌نامه شرکت راورو متعهد به ارائه‌ی تخفیف به ۱۰۰ عدد شرکت دانش‌بنیان است.

مهلت استفاده از شرایط ویژه‌ی کمپین “سرزمین امن دانش‌بنیان‌ها” تا چه زمانی‌ست؟

شرکت‌های دانش‌بنیان تنها تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا از این شرایط ویژه استفاده کنند و با ثبت‌نام با کد معرف “Daneshbonyan” به عنوان میدان، در وب‌سایت راورو از تخفیف ۵۰ درصدی این طرح بهره‌مند شوند.

چه کسب‌وکارهایی می‌توانند از شرایط ویژه‌ی کمپین “سرزمین امن دانش‌بنیان‌ها” بهره‌مند شوند؟

شرکت‌های دانش‌بنیانی که:

• خدمات آنلاین ارائه می‌کنند.

• برنامه‌های موبایلی تولید می‌کنند.

• در بستر API خدمت ارائه می‌کنند.

• توسعه‌دهندگان برنامه‌های نرم‌افزاری هستند.

باگ‌بانتی چیست؟ و چه کمکی به کسب‌وکار شما می‌کند؟

باگ‌بانتی نسل جدید تست نفوذ و پلی میان "هکرهای کلاه‌سفید" و "کسب‌وکارهای آنلاین" در جهت ارتقای امنیت سایبری است. در فرآیند باگ‌بانتی، شکارچیان، هکرهای کلاه‌سفید و متخصصین امنیت در کنار کسب‌وکارها قرار می‌گیرند. این لشکر امنیتی، تخصص، تجربه و دانش خود را صرف یافتن نقاط آسیب‌پذیر، حفره‌های امنیتی و باگ‌های سامانه‌ی کسب‌وکارها می‌کنند تا با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به کسب‌وکارها درخصوص آن‌ها، از حمله‌های احتمالی هکرهای کلاه‌سیاه از طریق همان نقاط آسیب‌پذیر، جلوگیری کنند.

پلتفرم باگ‌بانتی راورو با شعار "با آگاهی، آینده امن‌تر است"، تلاش خود را در جهت اقدام برای آگاهی هرچه‌بیش‌تر کسب‌وکارها از آسیب‌پذیری‌های سامانه‌های خود، در راستای ارتقای امنیت سایبری به کار بسته است و رویای ایجاد جهانی امن‌تر با بهره‌گیری از خرد جمعی را در سر دارد.