چگونه می‌توانم شکارچی دارای تیک آبی شوم؟

چگونه می‌توانم شکارچی دارای تیک آبی شوم؟

۱,۲۱۱

اگر گشتی در صفحه‌های پلتفرم باگ بانتی راورو زده باشید، احتمالا با انواع اهداف و انواع شکارچیان مواجه شده باشید. در پلتفرم‌‌های باگ بانتی شما شکارچیانی را می‌بینید که عناوین مختلفی به آن‌ها نسبت داده شده‌اند. تیک آبی یکی از این عناوین است که در راورو به کار می‌رود. اگر می‌خواهید درباره‌ی تیک آبی بیش‌تر بدانید، سراغ بلاگ‌پست درستی آمده‌اید. ؛)

آن‌چه در این بلاگ‌پست خواهید خواند:

• شکارچی دارای تیک آبی کیست؟

• اگر شکارچیان دارای تیک آبی شوم، از چه مزایایی بهره‌مند می‌شوم؟

• اهداف دعوت‌نامه‌ای چیستند؟

• چرا تیک آبی؟

• چه شکارچیانی می‌توانند جهت دریافت تیک آبی اقدام کنند؟

• چگونه می‌توانم درخواست دریافت تیک آبی کنم؟

شکارچی دارای تیک آبی کیست؟

هر شکارچی بعد از ثبت‌نام در پلتفرم باگ بانتی راورو از نظر احراز هویت در یکی از سه گروه زیر قرار می‌گیرد: شکارچی عادی، شکارچی تاییدهویت‌شده و شکارچی دارای تیک آبی

شکارچیان دارای تیک آبی، شکارچیان موردتایید راورو محسوب می‌شوند. اگر به صفحه‌ی شکارچیان راورو مراجعه کنید، علامت تیک آبی را در کنار اسم برخی شکارچیان مشاهده می‌کنید. این شکارچیان، همان شکارچیان دارای تیک آبی هستند.

Image

با انواع شکارچیان در راورو بیش‌تر آشنا شوید: سطح‌بندی و دسته‌بندی شکارچیان در راورو از چه قرار است؟

اگر از شکارچیان دارای تیک آبی شوم، از چه مزایایی بهره‌مند می‌شوم؟

شما با دریافت تیک آبی، در لیست شکارچیان تاییدشده و پیشنهادی راورو به میدان‌‌ها برای اهداف دعوت‌نامه‌ای قرار می‌گیرید. در برنامه‌های ویژه‌ی شکارچیان از سوی راورو نیز در اولویت قرار داده می‌شوید. هم‌چنین به‌عنوان یک شکارچی دارای تیک آبی، از تمامی حقوق یک شکارچی عادی نیز برخوردارید؛ مانند سایر شکارچیان می‌توانید در اهداف عمومی راورو نیز مشارکت کنید و برای شرکت در اهداف خصوصی نیازمند کسب امتیازید.

با انواع هدف در راورو بیش‌تر آشنا شوید: اهداف عمومی، خصوصی و دعوت‌نامه‌ای در راورو چه تفاوتی با هم دارند؟

اهداف دعوت‌نامه‌ای چیستند؟

گفتیم شکارچیان دارای تیک آبی می‌توانند در لیست شکارچیان پیشنهادی راورو به میدان‌ها برای اهداف دعوتنامه‌ای قرار بگیرند. اما اهداف دعوتنامه‌ای چیستند؟ اهداف دعوت‌نامه‌ای، محدودترین نوع هدف در باگ بانتی از لحاظ تعداد شکارچی مشارکت‌کننده اند. در این نوع اهداف، میدان به انتخاب خود، تنها به دعوت برخی از شکارچیان می‌پردازد. تنها شکارچیان دعوت‌شده توسط میدان می‌توانند در اهداف دعوتنامه‌ای مشارکت کنند. این اهداف تنها برای شکارچیان دعوت‌شده و بعد از ورود به حساب کاربری قابل‌مشاهده هستند و با برچسب دعوت‌نامه‌ای از سایر اهداف متمایز شده‌اند.

چرا تیک آبی؟

برخی میدان‌ها مسئولیت انتخاب شکارچیان برای اهداف دعوت‌نامه‌ای خود را به‌عهده‌ی راورو می‌گذارند و یا در این زمینه، از راورو مشاوره می‌خواهند. راورو بنابر مسئولیت و تعهد، خود را موظف می‌داند که شکارچیانی که شناخت بیش‌تری از آن‌ها دارد و به طور کامل مورداعتماد هستند، را به میدان‌ها معرفی نماید. به همین منظور مکانیزم "تیک آبی" تدارک دیده شده‌است. در صورت درخواست مشاوره از سمت میدان، راورو شکارچیان دارای تیک آبی را جهت اهداف دعوت‌نامه‌ای معرفی می‌کند. چنان‌چه میدان‌ها این انتخاب را به راورو بسپارند، انتخاب راورو شکارچیان دارای تیک آبی هستند.

شکارچی هکر هک امنیت

چه شکارچیانی می‌توانند جهت دریافت تیک آبی اقدام کنند؟

اگر «شکارچی تاییدهویت‌شده»‌ هستید، در صورت دارا بودن یکی از شرایط زیر می‌توانید جهت دریافت تیک آبی اقدام کنید:

• حداقل ۱۵ گزارش آسیب پذیری ثبت‌شده در پلتفرم باگ بانتی راورو

• حداقل ۱۰ گزارش آسیب پذیری موفق با دریافت پاداش در پلتفرم باگ بانتی راورو

• سابقه‌ی کار مرتبط

«شکارچی احرازهویت‌شده» کیست؟ در سطح‌بندی و دسته‌بندی شکارچیان در راورو از چه قرار است؟ بخوانید.

چگونه می‌توانم درخواست دریافت تیک آبی کنم؟

اگر مایل به دریافت تیک آبی هستید: مرحله‌ی ۱: درخواست ارتقا به شکارچی دارای تیک آبی را از طریق ایمیل با ویژگی‌های زیر، به تیم پشتیبانی راورو ارسال کنید.

عنوان ایمیل را «درخواست دریافت تیک‌آبی» قرار دهید.

در متن ایمیل به‌طور مختصر به معرفی خود بپردازید. فراموش نکنید که به آیدی مربوط به حساب کاربری شکارچی‌تان در راورو نیز اشاره کنید. توضیح دهید که کدام یک از سه شرط برای دریافت تیک آبی (که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم) را دارا هستید.

ایمیل را به آدرس support@ravro.ir ارسال کنید.

مرحله‌ی ۲: تیم فنی و داوری راورو پس از بررسی درخواست و شرایط شما، با شما ارتباط خواهند گرفت و جلسه‌ی مصاحبه‌ای رو با شما هماهنگ خواهند کرد. هدف از این جلسه‌ی مصاحبه، آشنایی بیش‌تر با شماست. همان‌طور که در بالاتر اشاره کردیم، بعضی میدان‌ها انتخاب شکارچی‌ها برای دعوت به اهداف دعوت‌نامه‌ای خود را، به راورو می‌سپارند و راورو بر حسب وظیفه ومسئولیت، خود را موظف می‌داند که از شکارچیان شناخت کافی حاصل کند. جلسات مصاحبه با شکارچی در روند دریافت تیک آبی، به همین منظور تدارک دیده شده‌اند.

مرحله‌ی ۳: تیم فنی راورو نتیجه را از طریق ایمیل با شما در میان خواهند گذاشت.

آیا بدون تیک آبی نیز، می‌توانم در اهداف دعوت‌نامه‌ای شرکت کنم؟

در پاراگراف "اهداف دعوت‌نامه‌ای چیستند؟" اشاره کردیم که انتخاب شکارچیان برای دعوت به هدف دعوت‌نامه‌ای، به‌عهده‌ی میدان است. در پاراگراف "چرا تیک آبی؟" نیز اشاره کردیم چنان‌‌چه میدان در این انتخاب، درخواست کمک کند، راورو به آن کمک می‌نماید. "تیک آبی" فرآیندی است که به منظور کمک به میدان‌ها در این انتخاب فراهم شده است. اما اگر میدانی، نیازی به کمک احساس نکند، می‌تواند خود از میان جمع تمامی شکارچیان به انتخاب بپردازد. هم‌چنین می‌تواند شکارچیانی که از آن‌ها شناخت دارد را نیز، به جمع شکارچیان هدف دعوت‌نامه‌ای خود نیز اضافه نماید.

سخن آخر

راورو به عنوان یک پلتفرم باگ‌بانتی، نقش پلی را میان کسب‌وکارها و هکرهای کلاه‌سفید ایفا می‌کند. "تیک آبی" نیز فرآیندی است که به منظور تسهیل فرآیندها و کمک به میدان‌ها در فرآیند شناخت و انتخاب شکارچیان فراهم شده است.

شکارچی هستید و مایلید که تیک آبی دریافت کنید تا بتوانید در اهداف بیش‌تری مشارکت کنید؟ همین حالا اقدام کنید. ؛)

بلاگ‌پست‌های مرتبط:

پاسخ به پرسش‌های پرتکرار شکارچیان

آسیب پذیری Content Spoofing؛ تزریق محتوا در قالب HTML و Text

حمله‌ی HTTP Flooding در تایید ایمیل برای سوء استفاده بدون دخالت کاربر